Effektberegner

november 13, 2013

Sådan kan du nemt bruge flyers til at promovere din forretning

Filed under: Uncategorized — admin @ 12:28 pm

Man ser flyers over det hele. De fremmer alt fra pizzariaer til bankpakker. Grunden til at alle benytter sig af flyers er, at de virker. De spreder dit budskab hurtigt og man ser ofte at flyers bliver delt, selvom der kun er få dage til det event de promoverer. De er ligeledes hurtige at få trykt på et lokalt trykkeri eller online. Trykkerierne laver flyers hele tiden og kan hurtigt få sådan en opgave udført. Flyers er gode fordi de bliver læst og folk reagerer på dem.

flyer-promotion

Uddeling af flyers er kost-effektivt.

Hvordan din flyer kommer til at se ud afhænger meget af din virksomhed og hvad du gerne vil opnå med dine flyers. En standard flyer vil højst sandsynligt følge det samme format:

Et enkelt stykke papir, A4 eller A5, der foldes på diverse måder. Grafisk flot og iøjefaldende på forsiden.

 Indholdet i en typisk flyer:

  • Billeder

  • Stor overskrift

  • Mindst ét tilbud

  • Opfordring til handling (ex. hjemmeside, Facebook-side, telefonnummer)

Dette er faktisk alt der behøves til at lave en succesfuld flyer. Det er selvfølgelig lidt sværere at beslutte hvilke af disse komponenter som dine flyers skal indeholde, men hvis du har noget andet markedsføringsmateriale fra tidligere kan disse  i de fleste tilfælde genbruges. Hvis du ikke har noget, kan et hurtigt kig på internettet vise hvad dine konkurrenter gør og hvordan de præsenterer sig selv.

Når dine flyers er klar og udprintet skal de distribueres til potentielle kunder. Hvis du ejer en detailforretning kan man distribuere på gaden eller ligge dem i folks postkasser. Det er gamle metoder, men de er stadig ligeså effektive.

Når du omdeler dine flyers, så gør det ligeledes i noget tøj der viser hvor du kommer fra, da det giver lidt ekstra promovering.

Business to Business (B2B) flyers virker bedst hvis de overrækkes ansigt til ansigt. Det er mere personligt og man får en bedre respons.

Når nu der tales om respons så husk at mål hvor succesfuld dine flyers var. Det kan enten gøres gennem en speciel kode de skal oplyse fra flyeren eller spørg nye kunder hvordan de har fudnet frem tid dig.

Husk at man altid kan genbruge en effektiv kampagne. Det vil kunne spare dig for en masse tid næste gang i har et lignende projekt. Ændre lidt i teksten og tilføj nogle nye billeder.

God fornøjelse med dine flyers.

Ingen kommentarer

No comments yet.

RSS feed for comments on this post.

Sorry, the comment form is closed at this time.

Powered by WordPress